PARIS: BACK TO PAST

Dziś w mojej pamięci pamięci ponownie zagościły genialne osoby: Oscar Wilde, Fryderyk Chopin, Edit Piaf, Balzac, Maria Callas, Modigliani,  i Jim Morrison. Byłam na pięknym Pere Lachaise i starałam się zwiedzić każdy jego zakątek.
Van Gogh, Monet, Touluse Lotrec, Degas, Manet... To właśnie dziś moi ulubieni malarze ponownie odżyli. Byłam dziś w muzeum D'Orsay, gdzie zobaczyłam przepiękne obrazy moich ukochanych artystów. W muzeum siedziałam cały dzień zafascynowana wspaniałymi dziełami wybitnych twórców. Pod koniec dnia przeszłam się również tętniącym życiem placem Pigalle dochodząc do Placu Blanche z kabaretem Moulin Rouge w roli głównej.




Pomnik Pamięci | Pere Lachaise




Fryderyk Chopin | Pere Lachaise




Moliere | Pere Lachaise 



La Fontaine | Pere Lachaise



Modigliani | Pere Lachaise




Balzac | Pere Lachaise




Jim Morrison | Pere Lachaise




Delacroix | Pere Lachaise




Montand | Pere Lachaise




Edit Piaf | Pere Lachaise















Maria Callas | Pere Lachaise




Oscar Wilde | Pere Lachaise




Rondo na Pere Lachaise




Muzeum D'Orsay




Zegar | Muzeum D'Orsay








Taras w Muzeum D'Orsay








Widok z Muzeum D'Orsay




Moulin Rouge




Place Pigalle










Paryż to miasto kultury, gdzie możemy przenieść się do przeszłości...


24 komentarze:

  1. Paryż to przepiękne miasto, wybranie się do muzeum musiało być ciekawą przygodą! :)
    Pozdrawiamy serdecznie!
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! ;)
      Na pewno wpadnę na Waszego bloga <3

      Usuń
  2. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację ?
    -----------------------------------------------------------
    http://www.susan-and-olivia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę wycieczki do Paryża *o*
    Świetne zdjęcia :)

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3
      Na pewno wpadnę na Twojego bloga + pewnie :)

      Usuń
  4. piękne zdjęcia :*
    zapraszam do mnie :
    obserwujemy?

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie odwiedziłabym Paryż...:)
    a ja zapraszam do siebie na konkurs, w którym do wygrania jest spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  6. pytałaś się czy obserwujemy: ja już teraz Twoja kolej :)

    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię czytać Twojego bloga! Super zrobiony post :) Czekam na kolejny :)

    Czy mogłabyś kliknąć u mnie na blogu w dwa linki pod zdjęciami oraz w baner sheinside? Jest to dla mnie bardzo ważne :) Z góry bardzo dziękuję!!!
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia ;)

    proszę o kliknięcie w link Sheinside, jeśli to zrobisz, daj znać w komentarzu :)
    http://karina-kaarina.blogspot.com/2014/08/sweater-weather.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely photos! Xx

    Vividlondon.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. mega zazdroszczę Ci tej wycieczki :) Paryż to moje marzenie już od kilku lat..

    beastpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki :)
    Na pewno wpadnę <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :) Prywatna wycieczka? Pozdrawiamy serdecznie również kochamy podróżować ! Świetny Post Mr&Mrs Pozdrawiamy! :*

    OdpowiedzUsuń

Za każde miłe słowa bardzo dziękuję ❤️
Zostaw w komentarzu link do swojego bloga, a na pewno odwiedzę ❤️
Za każdy komentarz i obserwację staram się odwdzięczyć ❤️