PARIS FASHION

Paryż to takie piękne miasto! Jest pełne niesamowitego smaku!
Byłam w miejscu idealnym dla każdej dziewczyny. Szłam przez jedną z najpiękniejszych ulic - Champs Elysees. To tu mogłam zobaczyć największe sklepy, które rozpościerają się na długość całej ulicy. Paryż to jeden wielkim dom mody gdzie można poczuć się jak sławna Coco Chanel. Idąc ulicą weszłam do wielu przepięknych sklepów. Jednym z nich był Louis Vuitton, który zarówno jak ze strony zewnętrznej i wewnętrznej prezentował się jak prawdziwy pałacyk, w którym można było poczuć się jak prawdziwa księżniczka. Ja też tak się  poczułam kiedy drzwi do ekskluzywnego sklepu otworzyła mi dwójka pięknie ubranych w garnitury ludzi, towarzyszącemu temu "Bonjour modemoiselle!", a sprzedawca podał szklankę wody w teperaturze pokojowej.
Innym sklepem, który zachwycił mnie równie jak Louis Vuitton była Sephora. Idąc wzdłuż sklepu po długim, czerwonym dywanie poczułam się jak gwiazda filmowa. Z różnych stron panie pokazywały mi ciągle to nowe kosmetyki. W końcu dokonałam zakupu.  Zdecydowałam się na najnowszą maskarę Lancome, która dopiero co wyszła na rynek. 
Następnym miejscem, gdzie znów mogłam przejść się po czerwonym dywanie był jeden z najbardziej znanych wraz Moulin Rouge Kabaret Lido. Wokół otaczały mnie kolorowe błyszczące banery z nazwą klubu. 
Pod koniec wyprawy po Champs Elysees udałam się do sportowego sklepu GAP i Kupiłam bluzę z napisem "GAP Paris".
Następnie zaczęłam się kierować w stronę Luwru idąc wciąż ulicą Champ Elysees. Na odpoczynek zatrzymałam się w ogrodach Touloers, gdzie w jednej z knajpek zjadłam przepyszny obiad.
Następnie metrem ze stacji Luwr Rivoli udała się pod bazylikę Sacre Ceur.
W kolejnym miejscu, które odwiedziłam cała sztuka odżyła. Chodziłam po Place de Tertre i otaczających go uliczkach niesamowitego Maontmarte. Po bokach uliczek uzdolnieni malarze prezentowali swoje obrazy idąc w ślady wielkich artystów, którzy również bywali w tutejszych kawiarniach. Przykładem takiej kawiarni jest Le Consulat gdzie tworzyli Van Gogh i Picasso, który zakochany w tym miejscu uwiecznił je na swoim obrazie.

Champs Elysees



Louis Vuitton | Champs Elysees








Sephora | Champs Elysees








Restauracja Fouquet's | Champs ELysees




Klub LIDO | Champs Elysees




Champs Elysees




Odpoczynek przy przystanku Chatlet tu Grand Palais




Sacre Ceur | Montmartre













Plac de Tertre | Montmartre




Plac de Tertre | Montmartre































Kawiarnia "Le Consulat" | Montmartre






Nigdy nie zapomnę dzisiejszego dnia: tej pięknej ulicy, gdzie spełniły się moje modowe marzenia i niesamowitego Monmartre, które zawsze tętni życiem.

47 komentarzy:

  1. Hej zostałaś nominowana do Liebster Blog Award ! Po więcej informacji zapraszam do mnie
    zozolekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Paryż jest cudowny!
    sweethomesweety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam ! :)
      Na pewno wpadnę na Twojego bloga

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia + jesteś bardzo ładna:)
    Wspomniałaś o wzajemnej obserwacji... ja już:)
    Buziaki:**
    http://lexaslifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję ! <3
      Ja też już obserwuję :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. To na pewno przeżyłeś coś tak wspaniałego jak ja :)

      Usuń
  5. Zdjęcia są prześliczne.
    Zazdroszczę.
    Zawsze chciałam odwiedzić Paryż.
    Jest to 1 z moich marzeń.
    Z chęcią poodwiedzałabym te sklepy.
    Ulica wygląda naprawdę ślicznie.

    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Odpowiedź u mnie.
    http://oliviejulie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Jak będziesz odwiedzać Paryż to napisz! Powiem Ci co jeszcze fajnego można zwiedzić :)
      Pewnie! Ja już obserwuję :)

      Usuń
  6. Bardzo Ci dziękuję :) Bardzo ważne są dla mnie takie motywujące komentarze !
    Pewnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę że mogłaś chodzić po takich sklepach :) ,super blog .Fajnie się czuć jak gwiazda filmowa :).
    Obserwuję cię , co powiesz na wzajemną obserwację ? :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3
      Okej, na pewno odwiedzę Twojego bloga! Ja już obserwuję :)

      Usuń
  8. Ale Ci zazdroszczę, niezmiernie marzę, aby tam pojechać! :)
    Cudne zdjęcia! :)
    +Obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniale zdjecia..Paryz jest cudowny! ja juz Cie obserwuje :) zapraszam na mojego bloga i do obserwacji, jezeli Ci sie podoba :) jolahogg.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To prawda, to miasto mnie zachwyciło! Na pewno zaobserwuję i odwiedzę Twojego bloga :)

      Usuń
  10. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 3000 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Na pewno się zarejestruję :)

      Usuń
  11. śliczne zdjęcia i cudowne miejsce :)
    ps. mogłabyś kliknąć w link na moim blogu?:)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Jak będę miała czas to oczywiście :)

      Usuń
  12. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w baner sklepu chiose u mnie ?
    ♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com/ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia. Zazdroszcze
    Poklikasz u mnie ?
    Obserwujemy ?
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę!! <3 Musiało być fajnie :D

    ZAPRASZAM NA ROZDANIE! DO WYGRANIA BLUZY! :)
    http://lilianka-blog.blogspot.com/2014/08/giveaway-with-oasap.html






    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To prawda!
      Na pewno wpadnę na Twojego bloga

      Usuń
  15. Zdjęcia śliczne, uśmiech bezcenny, a serduszko na strzałce cudowne :)
    Zapraszam do mnie. Może ci się spodoba i zaobserwujemy się nawzajem? :)

    littlemoonster13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne masz włosy!;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć, świetny post, podoba mi się sposób w jaki piszesz, będę tu wpadać częściej!
    Jeśli chcesz wygrać DŻINSOWE SZORTY Z WYSOKIM STANEM, nie wychodząc z domu, zapraszam na konkurs! http://sterka.blogspot.com/2014/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla Louis Vuitton jako tania siła robocza składałam kiedyś takie śmieszne kartki :x

    http://bsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe zdjęcia:) Świetny post:) Paryż to naprawdę piękne miasto:)
    Obserwuję i liczę na rewanż:)
    http://my-life-my-dreams-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Cieszę się, że Ci się podoba !
      Na pewno odwiedzę Twojego bloga :)

      Usuń
  20. Dziękuję bardzo :) Staram się jak mogę.
    Na pewno wpadnę na Twojego bloga i zostawię komentarz <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki! To dla mnie wiele znaczy :)
    Na pewno odwiedzę Twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak tam pięknie ♥ Śliczne zdjęcia ! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ,buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam + dzięki!
      Na pewno wpadnę na Twojego bloga! :)

      Usuń

Za każde miłe słowa bardzo dziękuję ❤️
Zostaw w komentarzu link do swojego bloga, a na pewno odwiedzę ❤️
Za każdy komentarz i obserwację staram się odwdzięczyć ❤️