❤️ DISNEYLAND ❤️ PARADISE ❤️

Żyje się tylko raz i czymś strasznym jest nie przeżyć tego co ja przeżyłam dziś. Byłam w prawdziwym raju ❤️ DISNEYLANDZIE ❤️ 
Disneyland to jedna wielka kraina szczęścia, w której nie ma miejsca na smutek. Można się tu stać kim chcemy - księżniczką, wróżką, czarodziejką, Pinokiem, Piotrusiem Panem, dowódcą statku z gwiezdnych wojen, czy piratem. Przenosimy się do innego świata - krainy bajek, gdzie wszystko jest idealne. 

Dzisiaj przeżyłam coś niesamowitego, przygodę, którą będę wspominać przez całe życie z wielkim uśmiechem na twarzy.














Park podzielony jest na 5 cudownych krain: Fantasyland, Discoveryland, Frontierland, Adventureland, a pomiędzy krainami ciągnie się długa ulica "Main Street. U.S.A."
W każdej znajdziemy coś innego i możemy poczuć się jak ciągle to nowe postaci z bajek.

❤️ W Fantasylandzie możemy poczuć się Jak Królewna Śnieżka,w jej przepięknym pałacu.
❤️ W Discoverylandzie możemy poczuć wiatr we włosach na potwornie szybkiej rakiecie, uczestnicząc w "Space Mountain: Mission2" jak jedna z postaci z Gwiezdych Wojen.
❤️W Adventurelandzie możemu wcielić się w Robinsona Crusoe, czy Alladyna.
❤️ W Frontierlandzie czujemy się jak tajemniczy poszukiwacze złota przejeżdżając szybkim i poskręcanym rollercoasterem przez tajemniczą i ciemną kopalnię


 WEJŚCIE DO FANTASYLANDU 



 MAIN STREET. U.S.A 


Zwiedziłam tyle wspaniałych miejsc... Sami zobaczcie! Tutaj na wszystko jest czas...:



❤ Pałac Królewny Śnieżki,
❤ Pałac prowadzący do DISNEYLANDU 
❤Pałac Alicji w Krainie Czarów 

Pałac Królewny Śnieżki








Pałac przy wejściu





















Pałac Alicji w Krainie Czarów



❤️ Wspaniałe i "pokręcone" karuzele





❤️ Dom naszej ukochanej Myszki Mickey
                                                      





❤️ Księga z bajką o Królewnie Śnieżce





❤️ Wesołe lalkowe miasteczko

                                                       









❤️ Labirynt Alicji w Krainie Czarów













❤️ HOLLYWOOD TOWER: Spadająca winda





❤️ Chatka na drzewie Robinsona Crusoe

 




❤️ Wodne przygody Piratów z Karaibów





















❤️ Zimowe przygody z Królową Lodu





❤️ ... Jak i... restauracje!













W Disneylandzie  znajduje się również "WALT DISNEY STUDIOS"









... i wiele, wiele innych niezapomnianych atrakcji....




❤️ DISNEYLAND TO WSPANIAŁE MIESCE, GDZIE NASZE MARZENIA MAJĄ GŁĘBSZE ZNACZENIE.
MARZENIA SIĘ SPEŁNIAJĄ I TRZEBA ZAWSZE O TYM PAMIĘTAĆ ❤️


27 komentarzy:

  1. wiem co przeżyłaś :) też tam byłam, co prawda jakieś 6-7 lat temu ale takich chwil się nie zapomina<3

    http://jjustyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że masz takie samo zdanie jak ja :) Na pewno nigdy nie zapomnę tego miejsca i mam nadzieję, że jeszcze tu wrócę i to nie tylko myślami ;*

      Usuń
    2. Ja tak samo jak ty byłam w Disneylandzie i było genialnie
      Zapraszam http://czytajacodkrywaszswiat.blogspot.com

      Usuń
    3. no to na pewno super musiałaś się bawić :)

      Usuń
  2. jeszcze tam nie byłam, ale za rok na pewno pojadę! po maturze jakoś odreagować trzeba! hahah :D
    zazdroszcze Ci :D
    http://martfotofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Disneyland to super zabawa dla osób w każdym wieku! Polecam i zapewniam Cię, że się na nim nie zawiedziesz! :)

      Usuń
  3. Jejku zazdroszczę Ci, ile bym dała, żeby tam pojechać!
    Pytałaś o wzajemną obserwację, ja już obserwuję. Czekam na Ciebie :*
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że niedługo też pojedziesz ! Ja też już obserwuję :)

      Usuń
  4. Wow :) zazdroszczę wyprawy :) dzięki za odwiedziny i zapraszam częściej :) już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Na Twojego bloga będę wpadać na pewno częściej :)
      Ja też już obserwuję!

      Usuń
  5. Jak tam cudownie! ♥
    Zazdroszczę :)

    U mnie pytałaś czy obserwujemy, ja już to zrobiłam ♥
    queen-of-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba każda dziewczyna marzy choć o kilku godzinach spędzonych tam... Tylko pozazdrościć!
    http://stay-positiveee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od pierwszego wejrzenia się w nim zakochałam! Zawsze marzyłam żeby tu przyjechać :)
      Na pewno wpadnę na Twojego bloga!

      Usuń
  7. Super post i zdjęcia!
    Zazdroszczę wyjazdu :)
    Ja już obserwuję i liczę na rewanż :))
    http://veronica-vejaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :D Chciałabym też tam pojechać :)
    http://hi-wika.blogspot.com/ obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3
      Już zaobserwowałam Twojego bloga :)

      Usuń
  9. ojeejku <3 zazdroszczę :D
    w wolnej chwili zapraszamy do nas :)
    http://ulkaandjulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Na pewno odwiedzę Waszego bloga! :)

      Usuń
  10. Świetny post :)
    Obserwuje i liczę na rewanż :)
    Zapraszam siudeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję <3 Będzie więcej postów o Paryżu !
    Pewnie, poklikam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszcze, fajne i ladne zdjecia! ;)

    Obserwujemy? ;)
    http://maadziiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę Ci pobytu w Disneylandzie. Ja prawdopodobnie za rok pojadę na obóz do Paryża :)

    Zapraszam do mnie: kindziamindziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! super fotki :-) pieknie!
    Może obs? zacznij i daj u mnie znać:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każde miłe słowa bardzo dziękuję ❤️
Zostaw w komentarzu link do swojego bloga, a na pewno odwiedzę ❤️
Za każdy komentarz i obserwację staram się odwdzięczyć ❤️