LAST DAY IN PARIS ❤ I PROMISE I WILL NEVER FORGET

Już minął tydzień szkoły, a już nie chce się żyć! Ufffff!!! Przez to całe zamieszanie ze szkołą nie opowiedziałam Wam o moim ostatnim dniu spędzonym w Paryżu, który był równie piękny, jak pozostałe!

Ostatni dzień rozpoczęłam wcześnie rano. Po nasycającym śniadanku - 2 croissantach i świeżo wyciskanym soku pomarańczowym wyruszyłam na zwiedzanie Paryża...
Zafascynowana jednym z moich ulubionych malarzy - Leonardem Da Vinci zapragnęłam zobaczyć Mona Lisę. Dlatego też na samym początku zwiedziłam najczęściej odwiedzane muzeum na świecie (15 tysięcy osób dziennie) - Luwr. Po dziesięciu minutach przepychana się przez tłum stanęłam na wprost obrazu. Gdy go zobaczyłam łzy napłynęły mi do oczu. Jest piękny!
Oprócz Mona Lisy zobaczyłam tu również obrazy Rubensa, czy Vermira. Poza tym widziałam Starożytny Kodeks Hammurabiego, egipskiego Sfinksa, Nike z Samotraki, apartamenty Napoleona III, czy Wenus z Milo!
Po kilku godzinach ciągłego zwiedzania odwiedziłam piękną katedrę Notre Dame i dotknęłam ogromnego dzwonu, co mam nadzieję, że przyniesie mi szczęście.
Następnie metrem przedostałam się pod łuk triumfalny, gdzie "triumfowałam", że udało mi się zwiedzić Paryż.
Żeby zapamiętać Paryż jako miejsce moich modowych marzeń jeszcze raz przeszłam się ulicą Champs - Elysees. 
Ostatecznie z Paryżem pożegnałam się przed ogromną Wieżą Eiffla, którą zawsze pragnęłam zobaczyć. Na sam koniec jeszcze raz odwiedziłam Plac Pigalle, na którym ujrzałam nocą Moulin Rouge w świetle kolorowych reflektorów...




Luwr












Luwr




Mona Lisa | Luwr




Nike z Samotraki | Luwr




Wenus z Milo | Luwr








Sfinks | Luwr




Kodeks Hammurabiego | Luwr




Katedra Notre Dame




Drewniany most przy katedrze Notre Dame








Środek Paryża | przy katedrze Notre Dame




Wieża Eiffla












Pola Marsowe




Pola Marsowe


















































Mouline Rouge | Plac Pigalle




Moulin Rouge |  Plac Pigalle




I tak skończyła się moja wycieczka po Paryżu...

Było wspaniale, spełniły się moje największe marzenia :) Nigdy nie zapomnę tych wspaniałych miejsc i przeżyć! Teraz gdy je wspominam, a na mojej twarzy pojawia się uśmiech i nutka nadziei, że kiedyś przeżyję coś tak wspaniałego jeszcze raz!

Jak Wam się podoba Paryż? Skusicie się! Może byliście? Napiszcie w komentarzach!
Jeżeli ktoś ma do mnie pytania na temat Paryża, na przykład gdzie  można dobrze zjeść, gdzie jest dobra kawa, co ciekawego można zwiedzić, zobaczyć to z wielką chęcią na nie odpowiem!




14 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia, śliczna spódniczka
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ci zazdroszczę już od jakiegoś czasu marzy mi się wycieczka do Paryża. Może w przyszłym roku się uda. Póki co byłam w Krakowie i widziałam inny obraz Leonardo - Damę z gronostajem. Robi ogromne wrażenie.

    www.jestemfaustyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne zdjęcia ! Zazdroszczę CI , że mogłaś zwiedzić paryż http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog :) zapraszam do mnie wonderfulneed.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń
  5. Błagam zabierzcie mnie tam !
    Dziękuje za komentarz i zapraszam do mnie ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy ! Możemy się wybrać razem :D
      Nie ma sprawy! Nie ma sprawy, na pewno jeszcze raz odwiedzę Twojego bloga!

      Usuń
  6. śliczne zdjęcia :)
    ps. mogłabyś kliknąć w baner sheinside na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, zazdroszczę! Od zawsze moim marzeniem jest pojechać do Paryża i mam nadzieję, że kiedyś mi się uda. <3
    Zapraszam do mnie: http://justysxo.blogspot.com/ , dopiero zaczynam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ze snu
    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia! Zazdroszczę!

    http://alexa-klasss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każde miłe słowa bardzo dziękuję ❤️
Zostaw w komentarzu link do swojego bloga, a na pewno odwiedzę ❤️
Za każdy komentarz i obserwację staram się odwdzięczyć ❤️