❤️ BONJOUR PARIS! ❤️

Paryż to takie piękne miejsce...
Zawsze marzyłam, żeby je zobaczyć... Gdy o nim myślałam tyle słów przychodziło mi do głowy: miasto zakochanych, miłość, szczęście, kultura, moda, styl, życie... 

Paryż to jedno z najwspanialszych miast! To tu możemy poznać kulturę Francji, przenieść się w czasie i przechadzając się po uliczkach Montmartre widzieć zamyślonych, tworzących artystów pijących delikatną kawę w rozmaitych kawiarniach rozciągających się na całą długość i szerokość tego wspaniałego miejsca.
To tu można znaleźć inspirację szukając w najsłynniejszych domach mody. To tu znajdziemy sklepy Louis Vuitton, Coco Chanel, D&G, czy Gucci. 
Na uliczkach wszyscy tętnią życiem! To dlatego to miasto jest takie wspaniałe.
Każdy z Was na pewno wie, że Paryż nazywany jest miastem zakochanych! To tu dominuje miłość! Dlaczego?  Miasto ma w sobie wewnętrzny, niepowtarzalny urok! W tym mieście wszystko jest możliwe!

Moje marzenie się spełnia. Jadę do tego wspaniałego miejsca! Chcę, żeby ten wyjazd był idealny, dlatego przygotowania zaczęłam już dziś! Pokażę Wam co zabiorę do Paryża, czyli czas na: 

❤️ MÓJ MUST HAVE W PARYŻU ❤️



❤️ Paryż to miejsce, w którym możemy poczuć maksimum romantyzmu. Tak też ja chciałabym się czuć. Biorę ze sobą moją ulubioną sukienkę, dzięki której czuję się jak prawdziwa Paryżanka. Sukienka jest zwiewna, lekka i dziewczęca, a kolory w różnych odcieniach niebieskiego nadają jej nutkę fantazji.


❤️Pepe Jeans❤️ 




❤️ W Paryżu słońce czasem daje popalić! Dlatego też, w komplecie do sukienki zabieram ze sobą niebieski kapelusz, dzięki któremu poczuję "romantyczny paryski klimat". Kapelusz należy do ulubionych moich i mojej mamy.


❤️Conte Of Florence❤️



❤️Słońce, słońce, wszędzie słońce... W Paryżu jest tyle ciekawych miejsc, że sam urok i ich blask jest porażający! Dlatego też do Paryża powędrują ze mną dwie pary moich ulubionych okularów przeciwsłonecznych, z którymi nigdy się nie rozstaję.



❤️RAY BAN❤️                                                 ❤️TAILY WAIL❤️



❤️ Aby poczuć nutkę świeżości i delikatności do Paryża razem ze mną pojedzie perfum "GUERLAN LIMON VERDE" z serii "AQUA ALEGORIA". Ma zapach świeżej limonki, który doskonale pasuje do klimatu Paryża.


❤️GUERLEAN "LIMON VERDE" | AQUA ALEGORIA❤️ 



❤️ Wszędzie mówi si, że Paryżanki są najpiękniejszymi kobietami. Jaki jest ich sposób na piękną urodę? Kierują się hasłem: Brak makijażu jest trendy! Chcę iść w zgodzie z trendami, a przede wszystkim z własnym stylem, który mówi: im mniej makijażu tym lepiej. Dlatego też do Paryża zabieram mój ulubiony błyszczyk "NYX Mega Shine Lip Gloss". Nawilża usta, a dzięki lśniącym drobinkom rozświetla je, nadając im niesamowitego blasku. 


❤️"NYX Mega Shine Lip Gloss"❤️




❤️"NYX Mega Shine Lip Gloss"❤️




❤️"NYX Mega Shine Lip Gloss"❤️




❤️Paryż zwiedzi również ze mną bransoletka, z którą nigdy się nie rozstaję. Dostałam ją na urodziny od mojej najlepszej przyjaciółki, Zuzy. Bransoletka przedstawia połówkę serduszka, gdyż druga jest w posiadaniu Zuzy. Połączone serduszka odzwierciedlają naszą przyjaźń - na zawsze razem ❤️❤️❤️


❤️Lilou❤️



❤️Lilou❤️



❤️No tak, do Paryża zabieram całkiem sporo rzeczy, jednak gdzieś je przecież trzeba trzymać. Dlatego biorę tam dwie moje ulubione torebki:

❤️ DESIGUAL❤️                                                                           ❤️PEPE JEANS❤️




❤️Stolicę Francji zwiedzi ze mną również mój ukochany zeszyt, gdzie będę opisywała moje uczucia i wspomnienia. Będę rysowała tu również inspiracje, które wiążą się z tym urokliwym miejscem.


❤️CANSON❤️






















❤️ Paryż: piękne miasto zakochanych, które zarówno wzrusza, jak i rozśmiesza. Żeby jeszcze bardziej poczuć ten klimat zabieram ze sobą książkę John'a Green'a "Gwiazd Naszych Wina", która opowiada o miłości, zaufaniu, szczerości oraz prawdziwej przyjaźni.


❤️John Green "GWIAZD NASZYCH WINA"❤️




❤️John Green "GWIAZD NASZYCH WINA"❤️



❤️Paryż to miasto mody! Można tu znaleźć tyle modowych inspiracji! To właśnie tutaj tworzyła jedna z najwspanialszych projektantek mody, Coco Chanel! Była tak wspaniałą, intrygującą i inspirującą osobą, że postanowiłam zwiedzić Paryż śladami tej genialnej projektantki na podstawie książki Cristiny Sanchez - Andrade "COCO".


❤️Cristina Sanchez - Andrade "COCO"❤️




❤️Paryż to takie ogromne miasto... Jest tyle wspaniałych miejsc do zobaczenia, że żeby je wszystkie zobaczyć trzeba by poświęcić całkiem sporą sumkę czasu... Żeby nie zniknąć w tym wielkim mieście zabieram mój ukochany przewodnik po Paryżu "Cztery dni w Paryżu", bez którego ani rusz! Z tego przewodnika korzystała również moja mama, podczas jej pobytu w tym pięknym miejscu! Jest niezawodny!


❤️Cztery dni w Paryżu❤️




❤️Cztery dni w Paryżu❤️





             ❤️ Każda z tych rzeczy jest mi niezbędna, gdyż dzięki niej poczuję smak prawdziwego Paryża❤️




                                                                               ❤️ AU REVOIR A PARIS! ❤️







14 komentarzy:

  1. Paryż to przepiękne i magiczne miejsce : ) . Pozdrawiam i życzę miłego dnia !
    + Obserwacja ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Paryż jest śliczny, fajny post :)
    life-teenager-blog.blogspot.com
    ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, to miasto kryje w sobie wszystko... <3 Dzięki

      Usuń
  3. Ja także jadę do paryża bardzo fajny post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno będziesz miała super przeżycia <3 Dzięki

      Usuń
  4. paryż jest piękny, zazdroszczę :)
    Ja byłam raz ale mam nadzieję że jeszcze tam wrócę:)

    pytałaś o obserwacje - obserwuje i licze na Ciebie :)
    http://jjustyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Paryż jest naprawdę cudowny <3
      Ja też już obserwuje <3

      Usuń
  5. Chciałabym pojechać kiedyś do Paryża :)

    Zapraszam na mój blog, jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj ♥
    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chcę do Paryża :'(
    Genialne zdjecia i genialna sukienka :)

    Pozdrawiam i zapraszam, http://smoothiestrawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post and beautiful dress
    You look amazing
    Totally jealous that you are in Paris

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każde miłe słowa bardzo dziękuję ❤️
Zostaw w komentarzu link do swojego bloga, a na pewno odwiedzę ❤️
Za każdy komentarz i obserwację staram się odwdzięczyć ❤️