STRAWBERRY MILKSHAKE!

Uwielbiam kolor czerwony! Kojarzy mi się z romantycznym Paryżem i przenosi mnie do tego wspaniałego miejsca. Kolor czerwony kojarzy mi się również z moimi ulubionymi owocami, którymi są truskawki. 
Ich smak jest delikatny, dzięki czemu czuję się lekko. Są bardzo orzeźwiające, a ich słodki smak zawsze mnie uspokaja.
Latem, żeby się orzeźwić jem właśnie truskawki. Dzięki nim nie muszę rezygnować z mojego pełnego ruchu życia!

Dlatego też postanowiłam połączyć smak moich ulubionym owoców ze smakiem ulubionych lodów śmietankowych! Przygotowałam truskawkowy shake, który mnie zarówno schłodził, jak i orzeźwił!

Mój sposób na lato?
TRUSKAWKOWY MILKSHAKE!





































Żeby przygotować takie cudeńko trzeba tylko chcieć! Potrzebne są 3-4 truskawki, lody śmietankowe (2-3 łyżki), mleko i odrobina cukru waniliowego! Następnie trzeba wszystko wrzucić do blendera i zmiksować! Milkshake gotowy!

 Mam nadzieję, że zachwyci Was tak samo jak mnie!

Orzeźwionego lata! ;D


33 komentarze:

  1. Muszę zrobić sobie taki STRAWBERRY MILKSHAKE, bo wygląda genialnie, mam nadzieję, że smakuje tak samo jak i wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki <3 Jest naprawdę genialny <3 musisz spróbować :)

      Usuń
  2. Ciekawie tu u ciebie...Próbowałam już zrobić taki milkshake - pychota. To mój ulubiony deser:)
    Pytałaś o wspólną obserwację...Ja już obserwuję- czekam na uczciwy rewanż.:)
    Pozdrawiam:*
    http://young-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój blog też mi się bardzo podoba i ja też obserwuję <3 To też mój ulubiony deser <3 Jest zdrowy i przepyszny

      Usuń
  3. Super posty! Kocham twojego bloga, mój jest o całkiem podobnej tematyce, zapraszam:)

    skyyfullofstars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda genialnie i smakuje pewnie też .
    Super post + blog. Trzymam za ciebie kciuki żebyś długo prowadziła bloga , ale żeby był ciekawy i miał dużo czytelników i wyświetleń . Życzę Ci tego . ;)
    Wszystkomojee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję Ci bardzo <3 Na pewno odwiedzę Twojego blog :)
      Co powiesz na obserwację za obserwację? :)

      Usuń
  5. Uwielbiam truskawki! SUper fotki :)

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny i bardzo smakowity post!

    Obserwuje i pozdrawiam!

    sztukapielegnacji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo :) Twojego też na pewno odwiedzę :)

      Usuń
  7. Uwielbiam shaki <3 Ale teraz raczej z jogurtem czy coś, bo dietka :D W lipcu się balowało, to trzeba zadbać o linię w sierpniu :P

    http://beastpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahahahahahhahahahahah :) W sumie lepiej shake niż kaloryczny hamburger w mcdonaldzie :) Będą jeszcze posty o mrożonych sokach :)

      Usuń
  8. Ja również uwielbiam truskawki :), a ten shake musi być pyszny :D
    Co powiesz na wzajemną obserwację ? http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Musiało to być przepyszne :)
    Ja dzisiaj robiłam koktajl :)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koktajl to najlepszy sposób na letnie dni :) Na pewno odwiedzę Twojego bloga :)

      Usuń
  10. Bardzo często robię różne shake'i itp. są idealne na lato :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam truskawki to coś dla mnie.Muszę wypróbować :)
    obs/obs?ja JUŻ :33 katie-about-katie.blogspot.com
    ( tylko nie na g+ )

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny post ;)
    co powiesz na wspólną obserwację? ;)
    http://adajejsypada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyszności, ale mi narobiłaś smaku, uwielbiam truskawki
    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjecia :) bardzo kreatywny blog ^^
    może zgodzisz się na wzajemną obserwację?
    lubię być w kontakcie z pozytywnymi osobami :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że podoba Ci się mój blog <3
      Też lubię być w kontakcie z pozytywnymi osobami :)
      Okej ;*

      Usuń
  15. Ale zrobiłaś mi ochotę na truskawki! :x Uwielbiam takie "szejki" :)
    Świetne zdjęcia :)

    Może wspólna obserwacja? Ja już obserwuję! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każde miłe słowa bardzo dziękuję ❤️
Zostaw w komentarzu link do swojego bloga, a na pewno odwiedzę ❤️
Za każdy komentarz i obserwację staram się odwdzięczyć ❤️