WINTER WONDERLAND

Zima to jedna z najpiękniejszych pór roku...

Biały śnieg przypominający puszyste chmurki, mróz malujący różne wzory na naszych oknach, ogień w kominku, ciepłe swetry, gorąca czekolada. To wszystko jest idealną inspiracją i genialną drogą do wprowadzenia zmian w swoim życiu.

Tak jest też ze mną. Uwielbiam ten okres. To właśnie jego cała magia natchnęła mnie by ponownie pisać i dzielić się z Wami tym co kocham. Więc moja pierwsza zmiana brzmi: Wracam!
To właśnie zimą moje przemyślenia są najbardziej przemyślane. Zaczynam myśleć więcej o wspólnych chwilach z przyjaciółmi i rodziną. To właśnie zimą jest mój ulubiony czas: Święta.
Jak spędzić zimowy czas?
Już w listopadzie zima, pomimo tego, że nie jest to "kalendarzowa zima" daje się we znaki. W powietrzu unosi się już zapach ciepła, rodziny, przyjaciół.
Dlaczego dla mnie to jest tak cudowna pora roku? 
Zima to czas odpoczynku, spokoju. Wcześniej robi się ciemno. Uwielbiam chwile spędzone przy palącym się kominku, widząc za oknem ciemność, którą rozjaśnia jedynie zimny księżyc i biały puch za oknem. Czuję się wtedy bezpiecznie i beztrosko. I do tego jeszcze gorąca czekolada, ulubione modowe czasopisma i szalone filmy, które wprawiają mnie w jeszcze lepszy nastrój. Ciepłe swetry, puchate kapcie, cały dzień w pidżamie. Właśnie tak spędzam chłodne, choć dla mnie ciepłe dni zimy.


























To już tyle na dziś! Wesołej zimy!

2 komentarze:

Za każde miłe słowa bardzo dziękuję ❤️
Zostaw w komentarzu link do swojego bloga, a na pewno odwiedzę ❤️
Za każdy komentarz i obserwację staram się odwdzięczyć ❤️