FASHION

 


"MODA PRZEMIJA, A STYL POZOSTAJE" - Coco Chanel


Czym jest dla mnie moda? Czym jest dla mnie styl?
 


"W tym sezonie modne jest..."
"W tym sezonie modne są..." Przeglądając wszelkie modowe czasopisma napotykamy się na takie stwierdzenia. W każdym z nich jest ogromny nacisk na czas: "W tym sezonie"; "W tym roku"; "W tym miesiącu".
Każdy ciuch, każda kolekcja mają swoje pięć minut w świecie mody. Niektóre rzeczy takie jak moda niestety przemijają, styl pozostaje na zawsze.

Dlatego też uważam, że jedna z najbardziej wpływowych projektantek mody Coco Chanel miała bardzo trafne spostrzeżenie.


W takim razie czym jest dla mnie styl? Jaki mam styl?

Styl to jedna z najważniejszych rzeczy w moim życiu. To on odzwierciedla moją osobowość. Nie przejmuję się trendami "W tym sezonie"; "W tym roku"; "W tym miesiącu".
Tak naprawdę mieszam style począwszy od dziewczęcego, grzecznego, kończąc na rockowych stylizacjach z podartymi jeansami.
"Jestem, kim jestem" (W. Szymborska)

2 komentarze:

  1. Miałam rację będę odwiedzać twojego bloga na sto procent.❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń

Za każde miłe słowa bardzo dziękuję ❤️
Zostaw w komentarzu link do swojego bloga, a na pewno odwiedzę ❤️
Za każdy komentarz i obserwację staram się odwdzięczyć ❤️